Γεια! :-)
Σήμερα έφτιαξα το blog μου και σκοπεύω να αναρτώ εδώ κάποιες ιστορίες και τέτοια παρόμοια που γράφω. Άρχισα να γράφω τον Δεκέμβριο του 2012 αλλά δεν ήξερα πως να φτιάξω ένα blog. Βέβαια όταν βλέπετε ότι γράφω τόσο καιρό θα νομίζετε ότι έχω γράψει πολλά πράγματα. Δεν είναι έτσι, δεν γράφω συχνά και δεν έχω πάντα έμπνευση! Γι' αυτό θα αρχίσω να πληκτρολογώ αυτά που γράφω και να τα αναρτώ εδώ! Αρχικά μπορεί να μην έρχεται κανείς, αλλά θα το πω σε φίλους και συγγενείς για να έχω και επισκέπτες...
Ελπίζω να σας αρέσουν αυτά που θα αναρτήσω!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου